• Hallo Ouders, verzorgers en of jeugdleden,

Zoals jullie mogelijk in de wandelgangen al hebben vernomen gaat het huidige Jeugdbestuur stoppen met haar activiteiten. Dat wil zeggen; Petra Terra, Michiel Snik en Stefan Duin na 3 mooie jaren gaan stoppen en  Jan van Dam en ikzelf het na 6 jaar het tijd vinden voor  een frisse wind en nieuwe ideeën.  Het klinkt misschien cliché maar wij gaan echt stoppen met onze activiteiten aam het einde van dit seizoen.

Nu zij het gehele seizoen al ouders en verzorgers benaderd om eens te peilen in hoeverre deze een steen en warm hart kunnen bijdragen aan deze mooie gezellige club. Hieruit kregen wij veel de vraag: Maar wat houdt jeugdbestuur nu eigenlijk in en kunnen jullie dit eens uitleggen. Op deze manier kan ik eens kijken of het iets voor mij kan zijn????. Etc. Voordat je de bijlage met de taken en bevoegdheden ga doornemen delen wij mede dat je er niet van moet schrikken tenslotte doe je al deze activiteiten met een TEAM.

Is de interesse gewekt kom dan  op donderdag 09 mei om 20:30 naar de kantine van vv Winkel dan wisselen wij graag gezamenlijk van gedachte en mogelijk juichen wij dan al een nieuw bestuur toe.  Uiteraard worden de draaiboeken en alle bijkomstige documenten overgedragen.

Tot slot: Je bent vrijwilliger dus de tijd die jij er aan kan besteden is en blijft geheel vrijwillig en dit moet ook zo blijven.

Zie hier de bijlage