• Steun vv Winkel bij elke tankbeurt!

Hoe makkelijk is dat! Bij elke tankbeurt je eigen voetbalclub een financieel steuntje in de rug geven! Vanaf nu is het mogelijk om te ’Clubsparen’ via de tankstations van AVIA Marees. Via vv Winkel vraag je heel makkelijk een clubspaarpas aan. Gebruik die bij elke tankbeurt bij een AVIA Marees station en je krijgt gratis spaarpunten. Die kunnen door vv Winkel worden verzilverd.

Het is heel eenvoudig. Bij een bemand station geef je, voor je afrekent, je clubkaart af aan de medewerker. Bij een onbemand tankstation volg je de instructies op het betaalautomaat. Elke 100 spaarpunten is al €2,00 waard, dus meedoen is een kleine moeite, met een mooi resultaat. De AVIA Marees tankstations vind je onder andere aan de Dorpsstraat in Winkel, de Havenstraat in Zijdewind, het Verlaat in Heerhugowaard en de Herenweg in Hoogwoud. Meedoen? Een spaarkaart krijg je door een mail te sturen naar gj.butter@quicknet.nl, vergeet niet je naam- en adresgegevens te vermelden.