• Corona maatregelen

Vanaf 13-11-2021

Kantine

De kantine en de keuken van VV Winkel zullen voor spelers, begeleiders, trainers,  scheidsrechters en medewerkers/vrijwilligers geopend zijn. In de kantine zal iedereen wel voldoende afstand moeten houden en op een vaste plek moeten zitten.

Eigen verantwoordelijkheid

We vragen jullie begrip hiervoor en doen een beroep op jullie eigen verantwoordelijkheid. En alsjeblieft: maak het de vrijwilligers van de VV Winkel, maar ook die van de clubs waar je voetbalt niet onnodig moeilijk.

Basisregels

Naast deze maatregelen blijven de basisregels van kracht: houdt 1,5 meter afstand van elkaar, blijf thuis als je klachten hebt of, positief bent getest, was vaak je handen en geef een boks in plaats van een hand, hoest in de elle boog.

• CORONA UPDATE per 13-11-2021

Spelers

Een coronatoegangsbewijs (CTB) is verplicht voor amateursporters vanaf 18 jaar die gebruik maken van faciliteiten binnen op sportlocaties, zoals kleedkamers en de sportkantine. 1,5 meter afstand is tijdens wedstrijden en trainingen niet verplicht. Ben je 18 jaar of ouder: neem dan je CTB (en ID) mee naar de wedstrijd, zeker ook als je uit speelt.

Geen publiek

Er is geen publiek toegestaan bij wedstrijden en trainingen. Iedereen die een functie heeft zoals trainers, coaches, leiders, arbitrage, vrijwilligers zijn uitgezonderd van de verplichting voor tonen van CTB en mogen wel complex betreden.

Rij-ouders

Rij-ouders voor (jonge) kinderen bij uitwedstrijden worden gezien als onderdeel van de begeleiding van een team en mogen complex van bezoekende club betreden. Voor uitwedstrijden van VV Winkel teams roepen wij op om het aantal rijouders tot een minimum te beperken. Deze rijouders hoeven in zo’n geval geen CTB te tonen.

Kantine

De sportkantines vallen onder de regelgeving voor de horeca. Voor horeca, zowel binnen als op buitenterrassen (eet- en drinkgelegenheden) is het coronatoegangsbewijs verplicht. De horecavoorziening kan open tussen 06.00 uur ’s ochtends en 20.00 uur ’s avonds. Zowel in de sportkantine als op het terras geldt dat men gebruik maakt van een vaste zitplaats (placering). Om toegang te krijgen tot de kantine en het buitenterras is vanaf 18 jaar een coronatoegangsbewijs nodig.

De KNVB verzoekt spelers, trainers, vrijwilligers en andere betrokkenen om een bezoek aan de kantine zo kort mogelijk te laten duren en daarna de accommodatie te verlaten. Zo dragen wij als voetbalverenigingen aan het terugdringen van de besmettingen en hopen we dat het publiek bij wedstrijden en trainingen en het gezellige clubleven binnen afzienbare tijd weer de boventoon voert op de club.

Basisregels

Eigen verantwoordelijkheid

Samen krijgen we corona sportief eronder.