• Informatie - Ereleden vv Winkel

In de loop der jaren hebben veel mensen zich verdienstelijk gemaakt voor onze club. Zij hebben zich op allerlei plaatsen binnen de organisatie van de vereniging ingezet en enorm veel werk verzet. Op voordracht van het bestuur van vvWinkel is door de Algemene Ledenvergadering een aantal leden benoemd tot ERELID van vv Winkel.

Benoeming

Alouis Deliën †

Een van de oprichters van de voetbalvereniging en lid sinds oprichting in 1939.

Anne Everts †

Langdurig lid van het bestuur als penningmeester.

Gerard Vries †

Langdurig lid van het bestuur, 19 jaar voorzitter.

Johan Benedictus

2003

Ruim 24 jaar betrokken als vrijwilliger waaronder realisatie uitbreiding en vervolmaking van het complex. Bestuurslid, jeugdbestuurslid en consul zaterdag.

André Buikema

2003

Vanaf 1981 lid van het bestuur waaronder, secretaris, wedstrijdsecretaris, penningmeester en voorzitter.

Hans Kruyssen

2003

Vanaf 1985 lid van het bestuur waaronder, secretaris en wedstrijdsecretaris. Bedenker, tekenaar en uitvoerder nieuwbouw.

Menno Lont †

2003

Lid van het jeugd- en hoofdbestuur waarvan 1 jaar voorzitter. Ruim 30 jaar inzet bij voetbaltechnische zaken, jeugdtrainer en trainer heren- en dames selectie.

Jan Brinks

In 2006 50 jaar spelend lid van de vereniging.

Ton Bosma

Jarenlange inzet voor het dameszaalvoetbal.

Gert Jan Butter

Ruim 20 jaar lid van het bestuur waaronder jeugdvoorzitter en voorzitter.

Marco Visser

Ruim 6 jaar lid van het bestuur waaronder secretaris en wedstrijdsecretaris.

Annemarieke van Veldhuisen

Vanaf 2000 lid van het  jeugd- en hoofdbestuur waarvan 9 jaar jeugdvoorzitter.

Ad Deutekom †

Langdurig lid van het bestuur, 14 jaar penningmeester.

Kees de Veer

2020

26 jaar bestuurslid met vele verschillende taken. Daarnaast is de hij medeoprichter van de Club van Honderd en van de Stichting Beheer V.V. Winkel.

• Leden van verdienste vv Winkel

In de loop der jaren hebben veel mensen zich verdienstelijk gemaakt voor onze club. Zij hebben zich op allerlei plaatsen binnen de organisatie van de vereniging ingezet en enorm veel werk verzet. Op voordracht van het bestuur van vv Winkel is door de Algemene Ledenvergadering een aantal leden benoemd tot LID VAN VERDIENSTE van vv Winkel.

Benoeming

Arjen Klare

2015

Jarenlange inzet als vrijwilliger waaronder jeugdleider / trainer, bestuurslid, elftalbegeleider, lid van voetbaltechnische commissie en man van de materialen.

Jan Fijnheer

2015

Langdurig lid van het hoofdbestuur en voorzitter van de technische jeugdcommissie. Jarenlange inzet als vrijwilliger.

Cor van Duijn

2015

Jarenlange inzet voor het zaalvoetbal.

Nico Schilder

2015

Langdurig lid van het bestuur, 18 jaar secretaris. Jarenlange inzet als vrijwilliger waaronder scheidsrechter, bestuursdiensten en lid van de jubileumcommissie van het 60 jarig bestaan van de vereniging.

Gerda Koning

Helma Ursem

Angelique Kreuger

Piet van der Molen †

2017

Jarenlange inzet in verschillende functies bij het heren en dames voetbal, hoofdtrainer bij de heren en dames selecties en bestuurslid Technische Zaken.

Louis Vries

2019

Diverse jaren bestuurslid Kantine Zaken en Evenementen en inzet in verschillende functies bij het heren voetbal, zoals grensrechter en begeleider bij de heren selectie.

Arie Groet

2023

Diverse jaren als trainer voor dames en heren. Daarnaast verzorgt hij de lijnen op de velden en is samen met Gerda , ook al jarenlang, beheerder van de kantinekas.