• Aanmelden als lid

Je kunt je hier aanmelden

• Lid worden bij v.v. Winkel

• Ben je nieuw bij vv Winkel, vul dan het digitale inschrijfformulier onder deze pagina in!
    • Ben je gestopt met voetballen maar kom je toch weer voetballen bij vv Winkel, vul dan het digitale inschrijfformulier onder deze pagina in!
    • Voetbal je nu / heb je bij een andere vereniging gevoetbald en wil je bij vv Winkel komen voetballen.  Meld je af bij de club waar je nu actief bent en vul dan het digitale inschrijfformulier onder deze pagina in! Dan regelen we een digitale overschrijving bij de KNVB.

Klik op bovenstaande "Aanmelden" button om verder te gaan naar het aanmeldformulier.

Contributie seizoen

5-6 jaar: EUR 53,00
    7-13 jaar: EUR 101,00
    14-17 jaar: EUR 111,00
    18 jaar en ouder: EUR 180,00
    Reserveleden: EUR 37,00
    Niet-spelende leden: EUR 37,50

Bedragen zijn exclusief bijdrage kleding a € 15 per lid

De leeftijd wordt berekend per 1 september

De contributie wordt in oktober verwerkt, dus via de automatische incasso en de contributiefacturen.

De factuur van de automatische incasso en de contributiefacturen worden via e-mail toegestuurd. Mocht je in de aangegeven periode niets in je mailbox ontvangen neem dan even contact op, dan hebben we waarschijnlijk nog geen geldig e-mail adres in de ledenadministratie.

De contributiefacturen moeten voor 1 november worden voldaan. Is de contributie dan nog niet binnen, dan volgt een herinnering met € 7,- verhoging!

Heeft u tijdelijk betalingsproblemen, mail dan even naar penningmeester@vvwinkel.nl en wij zoeken een oplossing.
    Jan Wissink en Frank Zijlstra

Opzeggen lidmaatschap

Het opzeggen van het lidmaatschap van onze vereniging kan alleen schriftelijk of per mail gebeuren aan secretaris@vvwinkel.nl.

De opzegging moet voor 1 juli gebeuren. Gebeurt de opzegging na 1 juli dan krijgt u zondermeer de contributie nota voor het nieuwe seizoen, want juridisch gezien bent u dan nog lid. Echter in overleg met de penningmeester kunt u hiervoor een oplossing zoeken.

Sonja van der Waart en Annemieke Romein, secretariaat vv Winkel