• Informatie - Maandagochtendploeg (MOP)

Al jaren draait er bij vv Winkel een maandagochtend ploeg. Vanaf negen uur tot half twaalf zijn deze enthousiaste vrijwilligers overal te vinden. In de kantine, kleedkamers, ballenhok, rond de slootkant, de velden, reclameborden, zij schilderen, vegen de boel aan en ruimen alles weer netjes op.

Als club kan men niet zonder deze 'vaste groep' vrijwilligers en daarom is men bij vv Winkel dan ook zeer in haar nopjes met deze mensen.

Dat is vooral te merken tijdens het populaire ''koffie-uurtje''. (van 10 uur tot half elf is het koffiepauze)

Voor Elkaar - Met Elkaar is het motto!!

Als  er nog meer "oudere jongeren" bij deze MOP-ploeg willen horen, dan kunt u altijd even langs komen op de maandagochtend.  Je doet wat voor de vereniging, het is gezellig en je hoort nog eens wat!

weer 't vrolek is, moôi an zitte, moôi koetele

Zie het niet als verplichting om wekelijks aanwezig te zijn.
    Vakanties en andere uitjes welke u heeft gepland kunnen gewoon doorgaan.