• Mededeling wedstrijdzaken

Hierbij willen jullie een update geven over diverse zaken rondom de wedstrijden.

1. De Wedstrijdzaken app
    Het invullen van het wedstrijdformulier en meer zaken worden uitsluitend geregeld met de Wedstrijdzaken-app. Zo werkt het hele amateurvoetbal met het mobiel digitaal wedstrijdformulier.

Je vindt hier de functionaliteiten van het mDWF die jij moet weten
    [https://sportlinkservices.freshdesk.com/nl/support/solutions/9000108739](https://sportlinkservices.freshdesk.com/nl/support/solutions/9000108739)

Pasfoto
    Dit geldt voor alle veldvoetballers vanaf de leeftijdscategorie Onder 13 en ouder.
    Zorg dat elk spelend lid voor het begin van komend seizoen, maar uiterlijk 31 oktober een correcte spelerspasfoto heeft.
    Tot 1 november kunnen leden zelf hun spelerspasfoto wijzigen via de Voetbal.nl-app of de Wedstrijdzaken-app. Een teammanager kan via de Wedstrijdzaken-app de foto’s van alle teamleden wijzigen.

Welke voorwaarden?
    Het hoeft niet een officiële pasfoto te zijn. Belangrijk is dat in alle redelijkheid verwacht kan worden dat de scheidsrechter het een goedgelijkende foto vindt. Geen zijaanzichten, geen gezichten van te grote afstand en geen petjes en zonnebrillen. En zorg voor een foto met voldoende contrast. Neem niet het risico dat de scheidsrechter je identiteit niet kan vaststellen.

2. Verplaatsen van wedstrijden in datum en/of tijd

Verplaatsen van een wedstrijd vindt altijd plaats in overleg met onze wedstrijdsecretaris, Ben Berndt, email wedstrijdsecretaris@vvwinkel.nl of mobiel 06-52366881

Wedstrijden die vastgesteld staan in de periode van 21 september t/m 31 december 2020 mogen in onderling overleg verplaatst worden, maar moet uiterlijk 31 januari 2021 gespeeld zijn.
    Wedstrijden die vastgesteld staan in de periode van 1 januari t/m 1 juni mogen in onderling overleg verplaatst worden, maar moeten gespeeld zijn vóór 22 juni 2021. De onderlinge afspraak moet zijn gemaakt vóór de oorspronkelijke speeldagdatum.

Procedure bij tekort aan spelers/speelsters:
    1. We gaan eerst bij de andere teams (hoger of lager) spelers vragen om de wedstrijd te spelen.
    2. Mocht dat niet lukken dan ga je naar de coördinator van de technische commissie om dit op te lossen
    3. Is er daadwerkelijk geen oplossing dan neemt de coördinator contact op met de wedstrijdsecretaris om te kijken hoe het opgelost kan worden.
    Wanneer er geen geldige reden is, wordt er een boete door de KNVB opgelegd.

Niet doorgaan van een wedstrijd
    Dit vindt altijd plaats in overleg met de wedstrijdsecretaris, Ben Berndt

3. Snipperdagen

In de categorie B veldvoetbal is per seizoen mogelijk per team voor één wedstrijd een snipperdag aan te vragen. Deze aanvragen worden in de periode van start competitie tot en met het eerste volledige weekend van de maand maart verleend voor wedstrijden die in die periode zijn vastgesteld. Het is niet mogelijk een snipperdag aan te vragen voor een bekerwedstrijd.
    Een snipperdag verzoek moet uiterlijk op dinsdag 12:00 uur bij het betreffende district binnen zijn. Het onderling overleg verplaatsen van een wedstrijd telt niet mee als snipperdag.

Een snipperdag kan alleen door de wedstrijdsecretaris van de club worden aangevraagd!

4. Invallersbepaling veld voor de jeugd

Bij de wedstrijden in de categorie B is het doorlopend wisselen van maximaal vijf wisselspelers toegestaan. Dat betekent dat hier een eenmaal gewisselde speler weer terug mag in het veld.

5. Wedstrijd op Texel

Er zijn pasjes beschikbaar voor de overtocht naar Texel. Deze zijn voorafgaand aan de wedstrijd af te halen bij onze wedstrijdsecretaris Ben Berndt, Populierenstraat 3 in Winkel.

6. Vrij weekend, mogelijkheid voor een oefenwedstrijd

In Sportlink is een mogelijkheid om een overzicht op te vragen naar teams die ook een vrij weekend hebben om bijvoorbeeld een oefenwedstrijd te spelen.

Heb je een vrij weekend en je wilt een oefenwedstrijd regelen mail dan naar Sportlink@vvwinkel of app naar 06-13221327 (Anja Koning) voor een overzicht van vrije teams.

Zijn er nog andere zaken die jullie willen weten m.b.t. de wedstrijden dan horen wij dat natuurlijk graag.

Met vriendelijke groet,

Ben Berndt en Anja Koning