• Rabobank Clubkas Campagne 2019

Zoals jullie al eerder op onze website hebben kunnen lezen, doen we dit jaar mee met de Rabobank Clubkas Campagne 2019. Deze clubkas campagne is in de plaats gekomen voor de beroemde fietstocht. Wij proberen een leuk bedrag te verdienen voor een bijdrage in de viering van het 80-jarig bestaan in juni 2019 en voor een bijdrage in de klok van Martijn bij het trainingsveld. We hoeven derhalve niet meer te fietsen, maar hoeven slechts achter de computer te zitten en te stemmen op V.V. Winkel!

Wie kunnen er stemmen?

Alle leden van Rabobank Kop van Noord-Holland kunnen stemmen. Zij ontvangen per post of via e-mail een unieke code waarmee ze kunnen stemmen. Van 23 april tot en met 14 mei 2019 brengen zij via een online stemmodule hun stem uit op de clubs die zij een warm hart toe dragen. Ieder lid ontvangt 5 te verdelen stemmen, waarvan maximaal 2 stemmen op dezelfde club mogen worden uitgebracht. Alleen leden van Rabobank Kop van Noord-Holland mogen stemmen. Als u klant bent, bent u niet automatisch lid. Is iemand nog geen lid, maar wel klant van de bank, dan kan hij/zij tot en met 1 april 2019 lid worden en meestemmen tijdens de campage. Het lidmaatschap vraagt u gemakkelijk en snel aan via www.rabobank.nl/particulieren/leden.

De Rabobank stelt dit jaar € 225.000 beschikbaar, dus hoe meer stemmen, des te hoger is onze bijdrage. Onze contactpersoon is Kees de Veer (kees.de.veer@quicknet.nl).