• Rabobank Clubkas Campagne 2019 (update)

Zoals jullie al eerder op onze website hebben kunnen lezen, doen we dit jaar mee met de Rabobank Clubkas Campagne 2019. Deze clubkas campagne is in de plaats gekomen voor de beroemde fietstocht. Wij proberen een leuk bedrag te verdienen voor een bijdrage in de viering van het 80-jarig bestaan in juni 2019 en voor een bijdrage in de klok van Martijn bij het trainingsveld. We hoeven derhalve niet meer te fietsen, maar hoeven slechts achter de computer te zitten en te stemmen op V.V. Winkel! Wie kunnen er stemmen? Alle leden van de Rabobank Kop van Noord-Holland kunnen stemmen.

Zij hebben inmiddels per post een unieke code van de Rabobank ontvangen waarmee je kunt stemmen, dit kan van 23 april tot en met 14 mei 2019. Ieder lid ontvangt 5 te verdelen stemmen, waarvan maximaal 2 stemmen op dezelfde club mogen worden uitgebracht. De Rabobank stelt dit jaar € 225.000 beschikbaar, dus hoe meer stemmen, des te hoger is onze bijdrage.

Onze contactpersoon is Kees de Veer (kees.de.veer@quicknet.nl).