• Rabobank Clubkas Campagne (update)

Dit jaar deed V.V. Winkel ook mee met de Rabobank Clubkas Campagne, deze clubkas campagne is in de plaats gekomen voor de beroemde fietstocht.

Donderdagavond, 20 juni j.l. zijn onze penningmeester, Wilma Scholten, en ons bestuurslid Kees de Veer samen naar de finalebijeenkomst geweest. Deze werd in de muziektuin in Schagen gehouden en was prima georganiseerd. Gelukkig was het prachtig weer en de verzorging met drankjes en hapjes was uitstekend. Na de registratie bij "binnenkomst" (het was buiten) kregen we een gouden enveloppe, die nog wel dicht moest blijven! Er waren diverse bekende mensen van andere verenigingen, waar wij gezellig mee hebben gesproken.

Na een uur werden we verwelkomd en werd er uitgebreid ingegaan op de Rabobank Clubkas Campagne, daarna sprak nog iemand van de ledenraad, die vooral inging op het lidmaatschap van de Rabobank. Na al die mooie woorden was het belangrijkste moment aangebroken: iedereen met een enveloppe moest naar voren komen en daarna mocht de enveloppe worden opengemaakt.

En ja hoor een stralende penningmeester!: in onze enveloppe zat een cheque van € 980,70!! Dat was een prachtig bedrag en is een mooie aanvulling voor onze bestedingsdoelen. Dus mensen, als je klant van de Rabobank bent, wordt dan lid!!, want onze penningmeester wil volgend jaar (nog) meer stemmen en (nog) meer geld!

Wij hebben nog enkele mensen van de Rabobank hartelijk bedankt voor de geweldige ontvangst en natuurlijk voor de mooie cheque.  Maar hierbij willen wij ook graag al onze stemmers (we hadden 170 stemmen) hartelijk bedanken.