• Reglement met betrekking tot de voetbaltenues van de vv Winkel

Winkel, augustus 2015

Met ingang van het seizoen 2015-2016 stelt de vereniging aan al haar leden voetbalkleding ter beschikking. De kleding is en blijft eigendom van de vereniging, dit geldt zowel voor de afdeling veldvoetbal als voor de afdeling zaalvoetbal. Door de leden mogen er geen namen en/of rugnummers op de kleding aangebracht worden.

Door het ter beschikking stellen van kleding voor de gehele vereniging wil de club een rechtvaardig beleid hanteren, uniforme uitstraling bereiken en de sport laagdrempelig houden.

Aan het begin van het seizoen wordt aan alle aanvoerders / elftalbegeleiders een tas overhandigd met daarin de tenues van zijn of haar team. Op de tas staat de naam van het team vermeld. In de tas bevinden zich shirts, broeken en kousen voor het gehele team (incl. de reserve spelers) alsmede een keeperstenue.

Bij voorkeur blijft alles in de tas en worden bijvoorbeeld bij toerbeurt de tenues compleet gewassen, wasvoorschriften bevinden zich in de tas.

De kleding mag uitsluitend gebruikt worden bij officiële wedstrijden van de vereniging, dus bijvoorbeeld niet tijdens trainingen en of andere verenigingsactiviteiten.

Na afloop van het seizoen dient de tas compleet met alle uitgereikte kleding ingeleverd te worden, datum en tijdstip worden t.z.t. bekendgemaakt. Eventuele manco’s worden of individueel of aan het team doorbelast. De kledingcommissie zal hier rechtvaardig mee omgaan.

Eventuele manco’s en of defecten  gedurende het seizoen, dienen terstond aan de kledingcommissie gemeld te worden. Zij zullen voor aanvulling / vervanging zorgdragen. Tevens wordt door de commissie bepaald op wie de kosten worden verhaald waarbij ook dan gekeken zal worden waar de kosten neergelegd worden ( speler, team, vereniging).

Keepers krijgen éénmaal per seizoen een set handschoenen van de vereniging. Deze set kan gepast en opgehaald worden in de winkel van de leverancier SMP in Heerhugowaard. Op de website staan het adres en openingstijden vermeld.