• Uitnodiging Vrijwilligersavond

Elke bijdrage is nodig, kom 24 mei naar de club!
    In gesprek met de ouders van alle jeugdelftallen hebben zich inmiddels al bijna 20 ouders aangemeld om vrijwilligerswerk bij vv Winkel te gaan doen. De club heeft nieuwe mensen nodig voor allerlei zaken: in de kantine, evenementen, jeugdbestuur, scheidsrechters, websitebeheer en nog veel meer kleine en grote functies. We zijn dan ook blij met deze nieuwe mensen, maar we zijn nog steeds op zoek naar meer! Met zijn allen is het gezelliger, makkelijker en staan we sterker. Uw kind is al lid, maar zonder de bijdrage van alle ouders en leden kan de club niet goed functioneren.

Iedereen die iets voor de club wil betekenen of al iets doet is van harte uitgenodigd voor een speciale avond op vrijdag 24 mei. Niet alleen ouders, ook de voetballende leden. Tijdens deze avond bespreken we met iedereen wat je zou kunnen doen bij de club, maken nieuwe plannen en proberen vacatures in te vullen. Het wordt een gezellige avond voor alle nieuwe én oude vrijwilligers.

Graag zien wij je op vrijdag 24 mei om 20.00 uur in de kantine van vv Winkel.