• Voetbalquiz

Op 2 juli en 13 augustus vinden de tweede en derde editie van de online voetbalquiz plaats. Voor de inschrijving van de voetbalquiz betalen de deelnemers per duo €15, waarvan 33% ten goede gaat van een voetbalvereniging naar keuze. Onze vereniging heeft een samenwerking met AZ en daarom staan wij ook op de lijst om donaties te ontvangen. Hoe meer inschrijvingen, hoe meer donaties!

Jullie maken zelf ook kans op mooie prijzen als jullie zich hebben ingeschreven, zoals een volledig verzorgde barbecue op locatie, inclusief dranken en een chef-kok, ter waarde van €350! Ook wordt er onder alle niet-prijswinnaars een VIP arrangement in de Kees Kist lounge van AZ verloot ter waarde van €200 en zijn er nog vele andere prijzen te winnen.

Voor meer informatie en inschrijven ga je naar de voetbalquiz website.