• VV Winkel zoekt hoofdtrainer VR1 en trainer VR2 (1e klasse, 3e klasse)

Met ingang van het seizoen 2020-2021 zijn wij op zoek naar enthousiaste een hoofdtrainer voor VR1  en een trainer voor de nieuwe VR2 van VV Winkel. De VR1 speelt in de landelijke 1e klasse en VR2 zal in 2020 starten in de 3e klasse.

Hoofdtrainer vrouwen 1:

• Is verantwoordelijk voor het selectiebeleid VR 1-2, in goede afstemming met trainer VR2;
    • In het bezit van de vereiste KNVB licentie (minimaal UEFA C);
    • Het verzorgen wedstrijdgerichte trainingen (dinsdag en donderdagavond);
    • Positief coachen en begeleiden van de vrouwen 1 op wedstrijddagen;
    • Je hebt bij voorkeur ervaring met vrouwenvoetbal;
    • In het bezit van goede contactuele vaardigheden richting spelers, leiders en andere trainers.
    • Een trainer die past binnen een dorpsvereniging.
    • Een goede samenwerking met andere dames- en jeugdteams en trainers.

Trainer vrouwen 2:

• Het verzorgen van wedstrijdgerichte trainingen samen met de hoofdtrainer voor de selectie (dinsdag en donderdagavond)
    • Positief coachen en begeleiden van de vrouwen 2 op wedstrijddagen;
    • Kan speelsters motiveren om het beste uit zichzelf te halen, om de stap naar het eerste elftal te kunnen maken;
    • Een trainer die past binnen een dorpsvereniging.

Wij bieden de mogelijkheid om te werken en ervaring op te doen bij een dorpsvereniging op hoog niveau. Naast prestatie is plezier evenzo belangrijk binnen onze club. Heb jij de ambitie om je steentje bij te dragen aan de ambities van onze club en damesselectie, dan nodigen wij je van harte uit om contact op te nemen met onze voorzitter, André Buikema, voorzitter@vvwinkel.nl. Stuur s.v.p. je C.V. mee.

VV Winkel zoekt hoofdtrainer VR1 (1e klasse)

Met ingang van het seizoen 2020-2021 zijn wij op zoek naar enthousiaste een hoofdtrainer voor VR1 voor. De Dames van VV Winkel spelen na een aantal jaar in de 2e klasse weer in de landelijke 1e Klasse en hebben een sterke eerste seizoenshelft achter de rug. De selectie bestaat uit een mix van ervaren en jonge speelsters waarvan de meesten een achtergrond hebben bij clubs uit de regio. De ambitie is dit seizoen mee te draaien in de top 5.

Profiel/functie-eisen

• In het bezit van de vereiste KNVB licentie (minimaal UEFA C);

Wat verwachten wij

• Positief coachen en begeleiden de vrouwen 1 op wedstrijddagen;
    • Het verzorgen wedstrijdgerichte trainingen (dinsdag en donderdagavond);
    • Een goede samenwerking met andere dames- en jeugdteams en trainers.

Wij bieden de mogelijkheid om te werken en ervaring op te doen bij een dorpsvereniging op hoog niveau. Naast prestatie is plezier evenzo belangrijk binnen onze club. Heb jij de ambitie om je steentje bij te dragen aan de ambities van onze club en damesselectie, dan nodigen wij je van harte uit om contact op te nemen met André Buikema, 06…., voorzitter@vvwinkel.nl