• Week van de scheidsrechter

Aankomende week, 25 september t/m 3 oktober is het de nationale week van de scheidsrechter.

Doel van deze week is om waardering uit te spreken voor iedereen die de rol van scheidsrechter wel eens uitvoert.

Scheidsrechter zijn moet je namelijk maar durven. Je staat vaak alleen en in het middelpunt. Het is degene die moet bepalen of het een doelpunt of een overtreding is.

Er zijn altijd twee teams die op je letten en je beoordelen. Soms op een leuke manier en soms op een wat minder leuke manier.

En toch zijn er personen die dat durven en dus doen!

Wij waarderen het enorm dat jullie het voetbalplezier mogelijk maken.
    Zonder jullie geen wedstrijd, doelpunt of overwinning.

De scheidsrechter dient iedereen in het veld de hele wedstrijd  in de gaten te houden.

Dat gaat nooit 100% goed. Dat is toch logisch?.

Laten we met z’n allen wat vaker waardering uitspreken naar deze mensen!

De komende weken zullen de scheidsrechters een attentie ontvangen vanuit de club als dank voor hun inzet!