• Wordt lid en ……

... ontvang een Club van 100 voetbalpen!

Wordt lid van de Club van 100 van vv Winkel?

Een Club van 100. Wat is dat ook al weer?

Het is een ouderwetse vorm van Crowdfunding. Ook wel 'publieksfinanciering' genoemd.

Onze Club van 100 richt zich in eerste instantie tot ‘het publiek’ van vv Winkel en stelt zich tot doel om uiteindelijk te komen tot een club van 100 mensen die jaarlijks een bepaald bedrag, vijftig euro, beschikbaar stellen om activiteiten ten behoeve van vv Winkel financieel te ondersteunen. Deze activiteiten vallen in principe buiten de normale begroting van de vereniging. Extra aandacht wordt geschonken aan de jeugdige sporters.

In 2020 heeft de Club van 100 naast de aanschaf van Easy-Liner voor het trekken van de lijnen op de speelvelden bijgedragen aan de aanschaf van de bidons die vv Winkel op 5 december heeft uitgereikt aan haar spelers.

Klim in de pen en wordt lid!